Så var min kväll räddad! :)

Det är inte ofta jag använder smileys i mina rubriker, faktiskt tror jag aldrig att jag gjort det förut? Men nu behövdes det verkligen, för jag är glaaaad! :D

Min telefon ringde, och det var världens underbaraste Martin som ringde. Han ringde för att kolla när det passar bäst att han kommer, jag hade 3 veckor att välja på.. så sista veckan i juli kommer han hit! :D Om bra precis 4 veckor alltså, och plötsligt känns det inte så långt borta. Snart får jag träffa honom igen, som längst är det 4 veckors längtan och väntan, och det är ju ingenting egentligen. Eller hur? =)

Så då får han vara med på Celia's kalas också, hon fyller ju år den veckan. Mån tro om resten av släkten min blir nöjd då, när även dom får träffa Martin? ;) Och undrar just om Celia hinner tina upp riktigt under den veckan, så Martin får se vilken underbar tös hon verkligen är! De gånger han har varit här har det ju alltid varit snabb-visiter över en helg, och då har Celia mest varit brydd och skeptisk till vad det är för konstig pys som varit här :P

Aja, kort & gott så är jag GLAD just nu. Det här blev en perfekt avslutning på min kväll =)

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Vad roligt!!!!

Förstår att du längtar!



Kram

2009-06-21 @ 22:27:44
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Olof

Haha :P Det blir till att tränga in oss i din lilla pärla, vi får nog mysa/trängas med Jack i baksätet. Pappa sa att Jackson fick plats i bagaget på pymen..men jag är lite tveksam. Det känns lite för litet. :P Men det återstår att se. :P

2009-06-23 @ 22:53:39
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) Förstår ditt resonemang! ;) Ja de hoppas jag med. Hoppas iaf att jag inte behöver gå upp lika mkt :)



Tack så mkt. De värmde ^^ på någe vis lyckas man ju känna sig stor o klumpig, istället för gravid och vacker ^^ Som man tycker alla andra är när man ser gravida.. ;)

Kram

2009-06-28 @ 22:48:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0