Furuhaugane -min framtida arbetsplats?

Nu ska jag stilla er nyfikenhet, kära läsare.

För några dagar sen var det tänkt att jag skulle ringa och prata med någon på Furuhaugane (äldreboende i Florö), men jag fick inte tag på människan där då. Skickade istället iväg ett mail till den som är personalansvarig där, och imorse när jag kollade mailen hade jag fått svar.

Dom har för tillfället inga fasta tjänster lediga, men dom är i behov av fler vikarier och hon ville gärna träffa mig! Hon verkade väldigt positiv i mailet, så det känns skönt :) Hon var dock på semester nu t.o.m. måndag, men sen ska jag ringa till veckan så ska vi prata lite mer och se vad vi kan få till. Verkar som att det kanske blir nödvändigt med en Florö-resa i augusti i alla fall ;) Bara jag lyckas klämma in det innan den 11e så, eftersom Martin ska till Hamburg på utbildning den 11-20e augusti.

Så, det är så landet ligger för tillfället. Känner mig positiv och peppad till max :)

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Vad roligt...håller tummarna att du får jobbet...det är du värd =)

2009-07-16 @ 20:29:38
Postat av: martina

vad kul :)

2009-07-16 @ 21:06:13
Postat av: Sandra

Jadu.. Som sagt, de kommer bli väldigt långa månader om de ska vara såhär. :S

Så ja hoppas hon har några råd att ge.



Va kul med framtida jobbet förresten :) Spännande. =) håller tummarna :) Kram

2009-07-16 @ 21:07:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad roligt!!!

Hoppas att allting kommer att gå bra!! =D

2009-07-16 @ 21:16:29
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv: Ja det känns ju verkligen skit men..

Nu ikväll blev det ju ändring direkt, hon ska sova hos sin mormor i natt. SÅ vi får väl "börja" om nu då när det blir helg.. =D

2009-07-16 @ 21:17:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va roligt! =) Hoppas du får fast anställning såsmåningom!! =) Kram

2009-07-16 @ 21:50:15
URL: http://jalem.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul:D vad jobbar martin med egentligen? eftersom han reser så mkt?

2009-07-18 @ 11:22:17
Postat av: Britt-Marie

Kul hoppas du får jobb där.

2009-07-22 @ 00:37:04

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0