Gissa vad? Gissa vad?!

Den 1a september siktar vi på nu! Den 1a september ska flyttlasset rulla iväg, om nu allt går enligt planerna! :D Me so happy!

Plötsligt har jag så mycket att göra, tur att jag tog tag i allt det praktiska idag med Försäkringskassan, adressändring, betyg & Notarius Publicus osv. I princip är det bara packningen kvar, och det känns skönt =) Ända jag har kvar att göra, tror jag, är att ringa till kommunen och fixa så att Anders får dagis 4 veckor/månad istället för 2 som vi haft nu.

Shajse! Nu börjar det bli verklighet!


Och igen, en uppmaning till er på jobbet, bli mina referenser!! Pretty please with sugar on top ;) Ni behöver inte vara rädd för norskar som pratar norska, säg bara att jag gör ett jävligt bra jobb och att ni inte vill bli av med mig så löser sig allting ;)


det ni skådar på bilden är min framtida hemstad, så vacker

Såhär tycker vi
Postat av: Johanna

Nämen va kul! =) Hoppas du har det bra i Norge! Kram

2009-08-04 @ 23:18:27
URL: http://jalem.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0