Jag har syndat

Jag måste ju erkänna.. jag köpte en godispåse igår. Faan också, säger jag nu så här i efterhand. Nog för att godiset smakade riktigt jävla illa (ja det är sant.. tyckte inte alls att det var gott, trots att det är en av mina favorit-påsar i vanliga fall) och att det antagligen "räddade mitt liv" idag på vägen till och från Bräcke, eftersom jag var så jävla trött när jag satt och körde. Var faktiskt på väg att somna framför ratten 2 gånger... usch, vad jävla läskigt det var, men snacka om att man vart tvärpigg efteråt! Stannade dock på en parkering och slöt mina blå en stund, och sen gick det bra att köra resten av vägen hem.

Så jaa. Summa summarum är att jag ångrar mig jävligt mycket att jag köpte det där godiset, eftersom att jag nu känner sug efter mer mer mer (även fast det smakade skit.. jag är konstig)... Men det är lätt att vara efterklok.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0