Ännu en veckas "slit" has payed off

Jag kom på nu att jag glömt uppdatera er om hur senaste veckan gått i min operation viktuppgång. Let's just put it this way; Jag har nått mitt viktmål! Jag är nu uppe i härliga 59-60 kg (ligger typ mittimellan), och mitt mål från början var 58-60kg. Tänka sig, efter 6 veckor, varav två med Herbalife, så har jag nått fram. Det är helt otroligt! Nu är det bara till att forma kroppen så som jag vill ha den, för just nu har det mesta satt sig på magen, så jag ser ut att vara gravid i 20e veckan ungefär ;) haha. Men lugn, det är jag icke.

Mina mått har under en veckas tid förändrats på följande sätt:

Byst: -1 cm
Midja: -1 cm
Höfter: +1 cm
Lår: +2 cm

Vikt: + ca 2-2,5kg

Det är väl lite tråkigt att bystmåttet har minskat en cm, men det kanske är tecken på att jag inte skött mig riktigt med maten eller nåt? Vad vet jag, men det ska det bli ändring på! Som det är nu så skiljer det endast  1cm mellan mitt midje- och bystmått. Platt som en pannkaka, eller vad? Bröstförstoring nästa!?

Överhuvudtaget är jag i alla fall väldigt nöjd! Nu ska jag bara se till att försöka hålla vikten, fast jag går gärna upp några kilo till, 65 kg skulle inte vara helt fel. Om nu de återstående 5 kilona sätter sig på rätt ställe dvs ;)

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

de fixar vi =) kör igång me lite träning också samtidigt så blir de ännu bättre. =) och när du nått ditt viktmål, så går du över till att hålla vikten =) Kram

2008-10-14 @ 14:14:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

haha okej men vad skönt.. här känns de som att tvätthögen aldrig blir mindre. haha.. =)

2008-10-14 @ 14:23:59
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: marie

Nej hon brukar somna när hon ätit klart.. En gång i natt fick jag gå en stund med henne men sen somnade hon.. Så det är himla lättsamt faktiskt. Sköööönt I tell you.. =P

2008-10-14 @ 15:07:54
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0