GAMLA KLÄDER...

...som är hela, rena och fräscha -vart tusan gör jag av dom? Känns lite onödigt att slänga dom bara för att dom inte passar / faller mig i smaken längre. Har någon nån idé om vart jag kan lämna in dom? Känns inte som att Kupan på hammarn är nå vidars bra alternativ, för hur många ungdomar på hammarn/bispgårn handlar där, liksom? Och hur många gamla tanter vill ha mina linnen i strl XS / S ? :P
Har funderat på om man skulle ta och göra nå paket av det och skicka iväg med nån sån där organisation, men hur sjutton bär man sig åt då? Och hur vet man att kläderna verkligen kommer fram? Hjälp mig!! Det är ju inte lite kläder heller, utan faktiskt en hel del...

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

Tradera :D så fåru i hop till möblerna med ;)

2008-03-10 @ 16:34:18
Postat av: Linda

Orkar inte med Tradera... är hur mycket kläder som helst, och sen måste man hålla på och skicka iväg allt också. Så drygt :P Gjorde det vid förra garderobsrensningen, och jag säger bara en sak; Aldrig igen! haha

2008-03-10 @ 21:57:01
URL: http://www.ziquita.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0