All I want for christmas


Jag, som så många andra, har fått frågan tiotalsgånger. "Vad önskar du dig i julklapp?". I år vet jag verkligen inte vad jag ska svara. Oftast brukar jag inte önska mig något speciellt, och det brukar jag också säga. Men i år... i år önskar jag mig faktiskt någonting. Jag önskar mig en viss norsk, men jag antar att det inte är någon som kan köpa han åt mig och knyta en stor, röd rosett runt honom?

Men, om någon har möjligheten... tack på förhand!


Såhär tycker vi
Postat av: martina

OM jag kunde skulle jag köpa honom. För flera miljoner om det vore så!

2008-12-03 @ 19:38:46
URL: http://sanihpani.wblogg.se
Postat av: Mamma

önskar jag kunde...vill du ska va lycklig ju

kram

2008-12-03 @ 20:42:05

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0