Operation: Dokumentation

Idag påbörjar jag min dokumentering a'la "Du är vad du äter". Detta innebär allså att jag nu under en veckas tid tänker skriva upp precis allt jag äter och sen kolla i slutet av veckan. Jag är redan nu rädd för resultat, eftersom jag är rätt säker på att ca 75% av mitt intag består av socker, chips etc.

Japp, med andra ord så börjar allvaret nu. Dokumentationen är steg nr. 1 i min egen lilla "utredning", och sen i veckan ska jag ringa och boka tid med dietisten och hoppas att det blir nån ordning på det här snart. Jag vill inte längre vara underviktig, undernärd och anemisk! Jag ska upp minst 5 härliga kilo, så är det bara. Wish me luck!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0