När man inget kan göra

Ibland känner man sig så jävla maktlös, när personer kommer och går i ens liv och man kan inte sätta stopp för det. Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig, att jag kunde trolla bort allt det onda, alla känslor.. Men hur gör man det?

Du kom in i mitt liv för inte alls så länge sen, men aldrig förr har jag känt någon människa bättre än jag känner dig. Det känns ibland som att jag sitter där, inuti din kropp, där jag kan se hela din själ i alla dess nyanser (varav tyvärr de mörka dominerar).

Jag vet att det antagligen inte finns någon annan möjlig utväg, du har som sagt tagit ditt beslut -och det har jag väl egentligen vetat ända sen den första dagen då vi träffades för ca 2,5 månad sedan.

Min högst önskan just nu är att jag skulle få mer tid med dig, men tiden rinner ut säger du... Det är så orättvist. Men jag ska kämpa för dig, till det sista andetaget.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0