Lars Winnerbäck, Kom ihåg mig

Vännen, nu har det gått alldeles får lång tid! Var är du? Tänker på dig i princip dygnet runt -om du läser det här, hör av dig! Jag är mer än bara orolig för dig just nu...

Du ska veta att jag aldrig kommer sluta oroa mig, och jag kommer definitivt aldrig glömma dig. Under den korta tid jag känt dig så har du satt väldigt djupa spår i mig, och du är mer än guld värd. Jag hoppas du vet det. Snälla, hör av dig!






När du står ensam kvar på tå och ytan inte går o nå.
När du träffat botten, kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg och gör vad som helst för en dialog.
När du står sist i kön , kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår så att du inte hittar hem.
När du är vilsen i en vinternatt igen, kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då. Kom ihåg mig då

När vinterisen ligger klar, kom ihåg mig då. Kom ihåg mig då, här finns du kvar

O när du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser.
När du har vunnit, kom ihåg mig då

När du får spring i dina ben och jordens dragningskraft är klen.
När du är i luften, kom ihåg mig då

När våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem
och sitter på ute serveringen där vi satt igen

När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då. Kom ihåg mig då

När vinterisen ligger klar, kom ihåg mig då. Kom ihåg mig då, här finns du kvar

När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan
och när du drömmer, kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår och du har testat allt som går och när du tröttnat

Kom ihåg mig då





Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Ja det tycker jag med. Man putsar ju oftast förnstren när man sätter upp gardier, man drar in en massa grus, men toaletten vill jag fan nästan kunna äta ifrån (inte bokstavligt talat men.. =P) och nog ska jag kunna spegla mig i ungsluckan..?! Hur känns det annars då? Att ha flyttat och allt. Hur tycker Celia det är?



Kram

2008-08-18 @ 16:54:12
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0