Krympa jeans?

Har en liten fundering angående jeans som är aningen för stora. Var ju som sagt i Ullared och shoppade på Gekås i fredags, och då hittade jag jeans för 30:- /paret som dock var aningen, aningen för stor, men jag köpte dem i alla fall i hopp om att jag en dag får lite större lår så dom passar :P
Hur som haver kom jag precis att tänka på att man kanske kan tvätta dom i 60-70 grader så dom drar ihop sig lite, eller funkar inte det? Någon som vet?

Jag hatar verkligen att vara mittemellan två storlekar på precis alla kläder!!

Nu ska jag i alla fall slänga i en maskin och sen ska nog jag och Celia pallra oss ut en stund tror jag. Solen har försvunnit, men det blåser ju i alla fall inte, så gunga kan man ju alltid göra.

Såhär tycker vi
Postat av: Micca

Visst är det jobbigt att vara mittemellan 2 storlekar.. Hade ett par SKITSNYGGA jeans i storlek 27 som jag var tvungen att ge bort till lillasyrran.. jag hade för litet arsle och för småa lår.. BLÄ

2008-08-12 @ 17:59:32
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0