Första måtten

Japp, nu ska här börjas -på riktigt. Nämnde ju i tidigare inlägget att jag ska dokumentera precis ALLT jag äter nu under den kommande veckan, dvs. ända till fredag kväll. Ska bli väldigt intressant att se vad man proppar i sig under en vecka.

Jag har även tagit mina mått nu, så jag kan se om det ger något resultat framöver när jag börjat äta bättre och motionera. Och ska sanningen fram så vart jag rent utav chockad över mina arm-, lår- och vadmått... Fy satan alltså! Jag är verkligen bara skinn och ben :/ men det ska det bli ändring på framöver här -hoppas jag!






Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha ja jag kan tänka mig det.. Men det ska bli så fantastiskt.. Längtar..



Lycka till med din viktuppgång min vän, hoppas verkligen du lyckas. Det finns inget värre än att vara missnöjd med hur man ser ut..

2008-08-30 @ 10:55:22
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa.. Om det blir en pojke blir det en Elias. Blir det en flicka blir det en Alva eller en Lea. =)

2008-08-30 @ 11:14:10
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0