Grand Opening!

Härmed inbjuder jag er alla och envar (med familj och vänner och bekanta såklart) till min Grand Opening som kommer att äga rum här på Villavägen 4B, Bispgården, onsdagen den  26e januari kl. 19:00.

Kvällen kommer att innehålla information om Herbalifes fantastiska näringsprodukter. Ni kommer att bjudas på provsmaker av diverse olika produkter, få chansen att ställa frågor och även boka tid för en gratis behovsanalys om så önskas. Det blir en trevlig kväll där vi pratar, skrattar och umgås för att fira starten av min nya verksamhet!

Det sker absolut ingen försäljning under kvällen! Så, ta med dig dina nära & kära för en kväll i hälsans tecken. Ni kommer inte att ångra er! :)



Vill du komma? Hör gärna av dig till mig via telefon (073-807 93 86) eller e-mail ([email protected]) så att jag vet på ett ungefär hur många vi blir! Detta är dock inget krav, men det underlättar för mig i mina förberedelser.


För dig som är nyfiken på produkterna och hur de kan hjälpa just Dig, men som inte
kan komma på det angivna datumet, hör av dig till mig så bokar vi in en annan dag och tid!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja de e så typiskt. Måste upp på vinden och kolla om de går att isolera än mer så att det inte läcker ut värme från taket.

Därför det smälter och fryser till sen till världens ispaket. Och så läcker de in.



Inget bra tak de där inte.

2011-01-20 @ 10:32:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0