Dag 3 -En bild på dig och dina vänner


Alla mina gamla bilder finns på datorn som kraschade. Men jag har lyckats snoka rätt på ett par bilder på mig & mina bästisar ;) Dock inget på oss alla tre tillsammans, och inte heller något på mig och Martina tillsammans. MEN, you know I love ya girls! <3







Detta var någon gång i maj 2009 om jag inte missminner mig totalt.
Vin, cider och Singstar. Mysig kväll :)


Såhär tycker vi
Postat av: emilie

ÅÅÅ vi måste göra om de!!!!! jag hittade bilder på datorn från när vi va ut på krogen alldeles innan Martina flytta.. Jag saknar den tiden :)

KRAMAR!!

2011-01-05 @ 10:07:40
Postat av: martina

Giiiiirls <3<3<3 nu får ni ta er ner till mig i sommar så blir de fest :D

2011-01-05 @ 13:47:10

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0