Allt för lite tid till det här

Som ni alla märker så ligger min blogg väldigt långt ner på prio-listan just nu. Mitt schema är fullspäckat med Celia, jobb på Nipängen och inte minst Herbalife. Herbalife tar nog upp närmare 75% av all min vakna tid just nu, och det är helt okej för min del. Jag tycker det är roligt, och jag vill verkligen det här!

Och faktiskt, hur mycket jag än sitter och tänker och försöker komma på nåt annat att skriva om så går det bara inte... I mitt huvud cirkulerar det Herbalife från morgon till kväll, och däremellan lite Martin.

Men som sagt, det är okej. Om jag lägger ner lite krut på det här nu, då kan jag komma dit jag vill inom en inte allt för avlägsen framtid! Just nu siktar jag på Barcelona och Extravaganza i september! Hoppas att fler av oss i organisationen tar oss iväg. Vi står ju som i startgroparna allihop, och en Extravaganza vore just nu det ultimata känns det som. Den ultimata belöningen och den ultimata sparken i arslet ;)

Nej, som sagt. Jag har inte tid med det här. Men jag ska försöka skärpa mig med uppdateringarna. Ni glömmer väl inte bort att kolla in på min Herbalife-blogg? Där händer det mer än här, i alla fall...



Såhär tycker vi
Postat av: daniela

Alltså, jag är så jävla impad över hur otroligt driftig du verkar vara! Du är för sjutton ensamstående och jobbar extra, plus att du ska starta eget, något som dessutom inte garanterar pengar om du inte ligger i som sjutton! Jag har alltid velat vart egen men har aldrig kommit på hur det skulle gå ihop sig, då all min tid går åt att få pengar så vi klarar oss. Hur sjutton gör du människa?



Kram på dig!

2011-01-23 @ 15:54:52
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Kan bara hålla med ovanstående skrivare :)

Det är så otroligt roligt att få jobba med dig, du är så glad och positiv och driftig. :)

Och så allt annat vardagsgöra som skall fixas.

Nej helt klar imponerade. Är en till som är impressed over here! :) Men de har jag alltid varit.

2011-01-24 @ 09:41:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dom gillade jag också bäst! :)

Så de skulle isåfall bli sådana om man köpte dom. Men vi få väl se om de finns kvar när man får in lite peningar ;)

2011-01-24 @ 09:42:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja absolut. Så roligt att få ha er i teamet. Ni är verkligen positiva och inspirerande. :)

Precis. Kommer bli toppen detta ;)



Jadu, ja håller tummarna för det. Vi får väl se på onsdag hur de ligger till. hoppas hoppas iallafall.



Ja gud så roligt :) Nu är vi verkligen på gång här!

2011-01-24 @ 14:40:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0