Såhär blev badrummet!

Jag köpte ju en ny badrumshylla från Jotex, som jag nu för några dagar sen lyckades hamra (!!) ihop. Och nu står den där i badrummet, lite lagomt vingligt på 4 blomkrukor, och är (nästan) helt perfekt. Så här ser det numera ut:






Vad tycks? Ganska behändigt tycker jag!
Bara jag nu lyckas förankra den ordentligt i väggen
innan man får den över sig :P


Såhär tycker vi
Postat av: martina

spännande konstruktion med krukorna men annars jätte fint och bra med förvarings utrymme! kram

2011-02-07 @ 19:56:42
Postat av: Sandra

Snyggt, behändigt :) Fast ja antar att den inte ska stå på blomkrukor hela tiden eller?! ^^



Hahaha ligger ronja i handfatet?! xD Va e de med katter och handfat?! skratt

2011-02-07 @ 20:01:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja då e ja me ;) Anade att de var en temporär lösning ;)

2011-02-08 @ 22:20:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0