Photosession @ Tulpaner & Jack the Jycke

Här kommer några bilder som utlovat tidigare idag. Var väldigt länge sen jag fotograferat sist, och jag gjorde några inställningsmisstag på tulpanerna. Tyvärr! Men så här i efterhand såg jag precis vad det var för fel, så till nästa gång tänker jag nog lite mer ;)


         


Som ni ser så är vissa delar av bilderna suddiga, det är den inställningen jag totalt glömde bort! Om hela bilden hade varit skarp så hade resultatet blivit såååå mycket bättre! Jag har faktiskt gjort ett nytt försök sedan dess. Vis av erfarenheten från det här tillfället så hade jag andra bländarinställningar där så förhoppningsvis blev de bilderna bättre! Det återstår att se när jag överför dom till datorn.

Tidigare samma dag var jag och min käre bror ute på hundpromenad i skogen, och då passade jag på att fotografera Jack litegrann. 

   
















































Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0