Oj, sicken slarver man är!

Insåg nu att jag inte uppdaterat här på ett tag igen. Oooops. Det är alldeles för lätt att glömma bort mitt i "vardagsstressen". Nog för att jag oftast inte känner mig så stressad, men man har ju sina måsten.

Veckan har  varit ganska lugn. Lite jobb på Nipängen, ett lite förkylt barn och såklart lite Herbalife-jobb. I måndags stod jag ju uppe på Ica och delade ut Alla hjärtans dag rosor med presentkort samt smakprover. I torsdagskväll var det Viktutmaningen och igår var det ett heldagsseminarium i Sundsvall där vi fick mycket inspiration (som vanligt!). Kvällen idag ska spenderas med att hålla i det första kurstillfället i min Hälsokurs. Allting är förberett (nåja, nästintill), och jag hoppas på en kanonkväll!

Celia var hos sin momma igår när jag var på seminariet, och hon verkar ha haft en toppendag. Hon somnade ovaggad igår kväll, och så gjorde även jag. I Celias säng (!). Man blir ganska trött av en hel dag med information och nya saker att ta in. Men nu är vi laddade igen, minst sagt! =)

Annars är det väl ganska lugnt här nere på nian. Livet har sin gilla gång skulle man kunna säga. Februari månad är snart slut och jag hoppas att våra vädergudar snart inser att vi alla behöver sol och värme för vårt välbefinnande. Jag tycker att 30 graders kylan borde vara överstökad vid det här laget, men icke. Fast, det är klart. Idag har vi ju rena sommarn! Just nu visar termometern på endast -12,7. Som sagt; sommarvärme.

Nu ska jag gå och göra nån nytta och busa runt lite med fisbyttan som ju ska hem till sin pappa idag. Nämnde jag f'resten att hon nu har börjat bajsa på toan VARJE dag, helt frivilligt, utan protest? Stolta mamman nr. 1! Inga fler bajsblöjor, bajs i trosorna eller konstant magont hos liten fis. Nejdå. Nu är allt på topp vad gäller hennes mage, och det gör mig sååå glad! :)





                                                  Gammal bild... från i somras tror jag?

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vad himla skönt att de äntligen fungerar med mage och toa för lilltjejen :) det är så skönt när de äntligen släpper :)

Vad du är duktig som jobbar och står i, stökar på med hemmet och diverse andra saker.

Hejja dig!!

2011-02-21 @ 08:35:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0