Jag har investerat i ett nytt hem!

Och idag kom (nästan) allt hem hit. Det kommer att bli så vårigt och fint här sen, när allt har anlänt i början/mitten på mars och jag kan sätta upp lite mer våriga gardiner. Har dock insett att jag kanske måste ta ner julgardiner nu snarast, men jag tänker inte sätta upp mina nya vårgardiner förrän allting har anlänt! Så det får med andra ord bli nå gamm-rat som ligger i skåpet tills vidare.

Men som sagt, ett helt nytt hem. Här får ni se:


     

     

    
     

     
  
    

Rad 1, 2 och 3 här ovan är till vardagsrummet. Angående gardinerna så ska jag ha dom bladmönstrade på hörnen av fönstren och en grön längd i mitten (jag har ju fönster längs efter hela väggen). Även prydnaden här nedanför kommer att bo i vardagsrummet.

Rad 4, bild 1 är gardinerna som ska vara i sovrummet. Dock är dom jag ska ha där i en jättefin lila färg, men det fanns ingen bild på dom. Hur fina som helst i alla fall! 
Rad 4, bild 2 är ena delen av köksgardinerna. Det ska även vara ett par gula paneler som jag hittade på rean, men dom verkar vara slut då det inte gick att hitta igen dom nu. Kommer nog bli superbra i alla fall!
Rad 4, bild 3 är, som ni ser, en hylla jag ska ha i badrummet. Bara att hoppas på att den inte är allt för ranglig!

Rad 5 är inte så svårt att se vart det ska vara. Badrummet såklart. Nytt frotté-set + badrumsmatta.

Jag har också beställt gardiner till Celias rum, men det fanns ingen bild på dom heller. Fina var dom i alla fall, och bild på dom kommer väl vid senare tillfälle när hemmet är inrett =)

  


Såhär tycker vi
Postat av: Carina

Gisses va mycke snyggt! Åh de paketet väntade du me att öppna? ;)

Hmm,nu vill ja oxå beställa en massa nytt hem..Tåla att tänkas på..Jotex är ju fallibra =)



Kramkram

2011-02-04 @ 22:28:55
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Sandra

Gud va mycket snyggt du shoppat!! :) Jättesnyggt. Kommer bli kanon.

Vill också!! :) har ingenting som passar dessa fönster.

Men men, de blir. :)

2011-02-05 @ 08:19:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej man blir så förbannad. Håller med, de skulle behöva ut och se hur dessa människor faktiskt har det.

Skämmes tamefan.

Va e de med dom??!! Varför är de jämt vård och omsorg som ska ryka?

Ta och sälj de där förbaskade aktsamhuset m.m istället.

Suck!

2011-02-05 @ 08:52:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha nej inte jag heller. Shajse. Huga. Skulle nog inte ens våga mig upp dit tror jag. xD

2011-02-05 @ 08:55:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0