Ett tips till dig som är trött!

Jag vet att jag har sagt att jag inte ska skriva så förbajjat mycket om Herbalife i den här bloggen, utan att jag istället ska skriva om det här... men nu är det så att jag känner att jag verkligen vill tipsa er ALLA om den här produkten.

Liftoff. En underbar energidryck som verkligen piggar upp dig på ett kick!

Den är perfekt för dig som pluggar t.ex., eftersom man efter många timmar med näsan i skolböckerna känner sig ganska ofokuserad och hängig. Eller för dig som jobbar långa dagar... eller är mammaledig. Eller för dig som helt enkelt känner att du behöver extra energi någon gång under dagen!

Man blir verkligen pigg på en gång, och effekten håller i sig i många timmar. Första gången jag provade denna brustablett gjorde jag misstaget att dricka den på kvällen, vilket resulterade i att jag blev vaken HELA natten och var pigg som en mört.

Och den har precis räddat min dag igen. Eftersom det är relativt kallt ute idag och jag inte har lyckats få med mig Celia ut i friska luften så var jag otroligt trött för bara lite drygt en timme sen. Höll nästintill på att somna i soffan (jag behöver frisk luft & motion varje dag!!) men insåg att det inte var ett alternativ, så jag tog och hällde upp vatten i en tillbringare och släppte ner en Liftoff. Och nu är jag pigg som bara den! Jag har jobbat bort massa tråkigt pappersarbete och momsberäkningar hit och dit, håller på att laga mat och ska till att diska. Och nu vet jag att jag kommer att hålla mig på topp hela kvällen, och det är helt underbart att veta att man orkar med både barn och hem (och jobb ikväll!) utan problem :-)

Så, om du behöver ett energitillskott under dagen, tveka inte att prova Liftoff! Liftoff säljs i förpackningar om 10 brustabletter som löses upp i 5 dl vatten vardera, och finns i smakerna Apelsin och Citron-Lime. De innehåller dessutom hela dagsbehovet av B- och C-vitaminer, och bara det är ju helt otroligt bra! Helt klart värt sitt nätta pris i guld eftersom effekten är så grymt uppiggande!!




Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Något för mig, tror jag!

2011-02-15 @ 19:38:41
Postat av: Eva

Jag skulle åxå behöva en kick...vågar man fråga vad den kostar...?

2011-02-15 @ 21:00:11

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0