Det var mig en konstig magsjuka!

Om det ens var en magsjuka? I så fall var det världens snabbast avklarade magsjuka, helt klart! 1 kräkning och sen bara illamående? Hmm. Ja man blir ju brydd! Men jag tar inga chanser utan håller både mig och Celia inne tills imorgon mitt på dagen.

Med andra ord inget dagis för Celia idag heller, och jag ligger lååååångt efter med det Herbalife-jobb jag hade planerat nu i veckan. Men å andra sidan, jag har varit sjuk och försöker intala mig att normala människor inte jobbar (eller städar eller diskar eller skrubbar badrummet från golv till tak) när dom är sjuka. Alltså inte jag heller. "Fröken perfekt" vet ni.

Ibland är det jobbigt att vara så perfekt och punktlig och renlig och allt det där. Men försök intala mig att det är okej med saker på golvet?! No way. Jag vill helst ha det kliniskt rent, jämt!, och har därför lite små besvär när Celia är här och drar ut halva bohaget på golvet varje dag. Men jag lär mig att leva med det också. Kanske vill jag ha det så rent och fint och snyggt för att överspegla kaoset inuti mig? Det låter troligt i mitt huvud. Alla har vi våra spöken...

Ser ni vad duktig jag har blivit? Jag bloggar utan att enbart skriva om Herbalife ;) haha. För några dagar sedan drog jag dessutom fram kameran och fotograferade lite, kanske ska lägga upp ett par bilder sen får ni se! Och med det sagt kom jag på att jag har väl sisådär en 100 bilder till på kameran som ska läggas över på datorn. Tulpaner och även några på Celia. Men jag förstår inte jag.. Celia är less på kameran =O haha.

Planerna för idag är inte så storslagna. Leka med Celia, äta mat ett par gångar till, skriva ut lite papper, gå igenom mitt produktlager och uppdatera min lagerstatus. Ringa en kund ang. leverans som inte går att genomföra idag. Städa lite i kaoset. Sätta ihop en annons om Hälsokursen jag tänkt starta nu i mitten på månaden. Och ja, så mycket mer än så hinner jag nog inte med, eftersom allting blir varvat med Celia, lek & stoj!

Morgondagens planer på att åka till Strånäset och umgås med 2 härliga tjejer och deras barn gick i stöpet tyvärr. Men en annan gång så! =) Lika så Viktutmaningen får jag stå över ikväll, men på söndag ska jag ta mig upp no matter what! ;) Och nu räcker det för den här gången. Ma höres!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Din stackare, nu få det vara nog med sjukdomar tycker jag.

Hoppas du mår bättre nu sen, så ses vi kanske på söndag :) Om jag har barnvakt så.



Kram

2011-02-03 @ 11:07:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0