Dagen idag blev inte som tänkt

Förra veckans influensa byttes ut mot någon form utav magsjuka. Härligt värre! Så illa som jag mådde imorse är det länge sen jag mådde. Och just den där känslan av att man vill kräkas, men inte kan, den är nog värst ändå! Låg hoprullad i soffan i över 4 timmar innan jag klarade av att ta mig upp därifrån. Duktiga Celia tog hand om sig själv, åt frukost, såg på film och lekte på sitt rum. Vid halv ett fick jag ÄNTLIGEN (jag vet, det låter sjukt) gå och kräkas. Och efter det har jag mått rätt okej. Har spenderat ytterligare 3 timmar i soffan, och nu känns jag riktigt kry. Har till och med fått i mig lite kräm och mjölk. Får se hur det går med det.

Men en sak är säker, magsjuka hade jag inte planerat! Och inte har jag råd med det heller. Tänk vad sjukt egentligen, man har inte råd att vara sjuk?! Det är ett fint samhälle man lever i.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0