Bikinisnygg till sommaren?!

Ta chansen och gå med i vår populära Viktutmaning som drar igång på 4 olika orter nu till veckan; Bispgården, Hammarstrand, Kälarne och Överammer.

Vill du gå ner i vikt? Vill du få inspiration, motivation, stöd och coaching under tiden? Vill du träffa nya vänner och ha roligt under tiden?
Då är Viktutmaningen något för dig!

Resultaten som vi har sett under de senaste kurserna har varit helt otroliga!! Alla har fått sådana otroliga resultat och vi kan inte annat än gratulera till fantastiska viktnedgångar och många förlorade centimetrar!

Jag hoppas verkligen att även Du tar chansen att följa med på den här otroliga resan och blir en vinnare!





För mer information om tid & plats för informationsträffar på just Din ort, vänligen kontakta mig på 073-807 93 86 eller [email protected]. För mer information och intresseanmälan; www.weightlosschallenge.se/li28

Vi ses!


Såhär tycker vi
Postat av: Mikaela, mamma till Emanuel & Hedda.

Jag har abonnemang sen tidigare, bindningstiden skulle gå ut i juni så ja tänkte ja skulle ringa å förlänga den å då fick jag välja en mobil :) Gjorde likadant förra gången jag förlängde mitt abonnemang.

2011-05-04 @ 09:10:46
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0