No more worries

Nu kan jag känna mig lugn. Jag som varit så oroligt för hur jag ska få det att gå ihop nästa månad pga för lite jobb den här månaden. Idag löste det sig. Big time. Jag har ökat mina timmar från 107 till 140-nånting. Jag kommer att överleva nästa månadsskifte också. Kanske att jag till och med kommer att kunna unna mig själv att vara ledig ett par dagar i sträck nästa vecka, utan dåligt samvete? Jag kör ju trots allt en maraton vecka nu.



Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vad skönt att du känner att du kan slappna av lite, inte behöver oroa dig för om det ska gå ihop sig eller inte.

Det är otroligt tärande och energikrävande att ständigt oroa sig över pengar.



2010-09-23 @ 08:15:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0