Jag är visst utmanad

1. Kärleken i mitt liv är självklart min dotter, Celia.

2. Min favoritfärg kan jag dessvärre inte namnge, då jag själv inte vet. Allt beror på humör, vinklar, ljus och rum.

3. Jag är fantastiskt glad över att jag vågade följa mitt hjärta och flytta till Norge

4. Jag vet fortfarande inte hur mitt liv kommer att se ut om 5 år, men jag vet att jag kommer att forma det efter mina drömmar och mina önskemål!

5. Min dröm är att få leva ett friskt, lyckligt liv

6. Jag tror på fullaste allvar att det existerar ett liv efter detta, och har även fått detta bevisat

7. Jag kommer förmodligen aldrig att förstå hur vissa människor tänker



(dessvärre tänker jag inte nominera någon, eftersom de flesta redan gjort detta känns det som. ni som känner för det, feel free to self-nominate!)


Såhär tycker vi
Postat av: elin

Tack! Hon är bra söt din dotter med!

2010-09-16 @ 21:30:17
URL: http://elintyras.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, de var fantastiskt bra gjorda. En hel del av dom som såg så verkliga ut :)

2010-09-17 @ 07:03:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0