Today is a bad day

Humöret är på botten och lusten att hitta på nåt ligger på noll. Jag har en riktigt dålig, deppig dag. Fan vad trist. Det enda jag vill göra är att lägga mig ner och sova bort hela dagen, men man har ju ansvar här i livet också. Ett barn bland annat. Lunch ska göras, barnet ska aktiveras på ett eller annat sätt. Ute ser det ut att vara kallt, men inne finns det inget att göra. Håller tummarna för att timmarna i alla fall kommer att gånågorlunda fort nu fram till 15-tiden när jag har tänkt mig att vi ska bege oss ner mot Bispfors och våldgästa brorsan lite. Men fram tills dess... Fy fan.  Jag har  ingen lust med någonting. Ta mig härifrån, någon...


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0