My baby is home!

Dagen i Sundsvall är avklarad. Den var mycket trevlig, och Celia trivdes som fisken i vattnet. Snacka om att avguda "gammelmoster" ;) Hon har verkligen haft roligt idag, och det blev till och med lite leksaker köpta -vilket hon verkligen inte är bortskämd med! Så hon blev helt salig när vi köpte en Barbie-docka med flera olika klänningar, skor, väskor, sminkbord, borste, hårfön.. ja lite allt möjligt. Och så köpte vi glitter-lim pennor, eller vad man ska kalla dom, som man tydligen kan måla på fönster med också. Får se om man vågar testa det eller om vi håller oss till papper istället ;P Och såklart ett paraply, för det behövs ju på vintern, förstår ni. I alla fall om man heter Ester Celia Katarina! Och så fick hon nån konstig grej av moster, vet inte riktigt vad den är, men den är lite läskig :P

Själv införskaffade jag mössa, vantar, 4 st ljuslyktor, doftljus som luktar uuunderbart, servetter och.... SYSTEMKAMERA! :D

Det blev däremot inte Canon Eos 1000D utan en Sony DSLR A290. Canon kameran fanns antagligen inte i lager, plus att den här kameran faktiskt var snäppet billigare plus att den var snäppet bättre på vissa bitar. Får se om jag blir nöjd med den eller ej, batteriet ligger på laddning nu så det blir ingen fotning idag (snyft!). Jag måste vänta ända till efter kl. 15:00 imorgon -hur ska jag överleva?!

Ni kan ju förvänta er lite bilder sen, för jag lär nog visa upp mina talanger (nåja, om korten blir bra dvs :P). Nä, det har varit en lång dag idag, och nu har jag äntligen fått barnet att somna vilket är = fritt fram för mamman att sova. Godnatt!

Såhär tycker vi
Postat av: martina

spännande att få se dina dolda talanger;)

2010-10-18 @ 08:21:22
Postat av: Sandra

Vad roligt att du äntligen fått kameran :) De är du värd. Ser med spänning fram emot bilderna :D

2010-10-18 @ 15:32:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: elin

Åh jag ser fram emot massor av bilder nu framöver!

2010-10-18 @ 20:54:20
URL: http://elintyras.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0