Fynda på Tradera är en riktig hit!

I lördagskväll fyndade jag en prinsessklänning till Celia som hon ska få ha på höstmaskeraden på dagis nästa vecka, inte ens 100 pix fick jag betala för den (inklusive frakt, alltså). Nu har jag ett annat fynd på gång. Photoshop!

Men, jag måste erkänna att det inte är någon ny, flashig version av Photoshop. Det är Elements 4,0, och jag har sett att det finns Elements 9,0 nu. Men grejen är den att jag är ju faktiskt ingen mästare på Photoshop, jag har ju knappt använt det tidigare. Och en gammal (men med all säkerhet ändå bra) version av PS duger gott åt mig som ska lära mig allt i från scratch. Just nu är budet på 6 kr och auktionen slutar om ca 1 timme och 20 minuter. I mina ögon duger även det mindre bra, speciellt om det är billigt. Och det är alltså nytt, ingen begagnad skit som inte kommer gå att installera.

Det vore riktigt kul om jag vann den, för då har jag en till hobby att sitta och pyssla med! Har även anmält mig till en fotokurs, PS-kurs och Webbdesign's kurs! Tyvärr var det för få personer som anmält intresse än så länge, men jag finns med på deras listor så dom kommer att höra av sig framöver :) ÄNTLIGEN har jag fått möjlighet att börja syssla med det jag verkligen VILL göra!



Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0