Dag 06 -Min dag

Idag kommer jag att fortsätta på samma spår som igår; ta det lugnt och vila kroppen. Den enda nackdelen med hela den här vila-grejen, det är att jag inte har någon ro i kroppen. Jag var stilla hela dagen igår, lyfte knappt ett finger. Ryggläge i soffan, rundvandring i lägenheten, sittläge framför datorn. Jag har tänkt att jag ska köra på samma refräng idag, men som sagt, jag har ingen ro till att vara stilla och sysslolös.

Om det här vore en helt vanlig dag, en dag innan olyckan och innan värken, då skulle jag mest troligt ha jobbat hela dagen för att sedan komma hem, laga mat, städa, pyssla och dona. Det är det jag gör bäst.

De sysslorna som jag kan tänka mig att jag trots allt kommer att göra idag, det är att bråka med kattfan som är "helt opp i stock" idag. Möjligtvis plocka ihop Celias leksaker som ligger utspridd över golvet i hennes rum. Diska om bröstkorgen känns tillåta det, samt laga mat. Ladda över bilder från kameran till datorn, framkalla julklappskortet på Celia som ska ramas in till morföräldrar samt gammelföräldrar. Se på en hel hög med Grey's Anatomy avsnitt hinner jag nog med också, samt ett X antal Pyramide Solitaire på Facebook.

Det här kommer bli en låååång dag. Usch, jag hatar att vara hemma!


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0