Dag 02 -Min första kärlek

Ojojoj, ligger redan efter med den här listgrejen. Typiskt mig! Blir visst 3 inlägg idag då. Om jag orkar/hinner/vill.

I alla fall, min första kärlek (tillika pappan till min dotter) träffade jag för första gången redan som lill-liten, eftersom vi bott grannar i princip hela mitt liv. När jag var i slutet av mitt trettonde levnadsår började vi smyga ut på nätterna för att träffa varandra. Klockslaget var 01:00 och platsen var vid min familjs garage. Nätterna spenderades med lååååånga promenader och kubbspel i becksvarta mörkret. Till slut blev det alltså vi, några dagar efter min 14 års dag, och vi höll ihop i inte mindre än 6 år och 2 månader (!). Inte illa pinkat.

Men, som jag läste att en annan skrivit... det var då, det. Mestadels underbara tider, men tiderna förändras och så gjorde även vi. Vad mer kan man säga?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0