Ännu en solig dag

Nu har det varit riktigt fint väder ett par dagar, riktigt härligt! Igår var det verkligen kanonbra väder. Jag & Martins mamma tog oss en riktig långpromenad på Storåsen igår kväll, väldigt skönt att få komma ut och röra sig lite, och med solens strålar mot ansiktet blev det ju inte sämre precis :)

Det verkar som att det ska bli lika fint väder idag, så jag har tänkt ta mig en långtur idag också. Men, innan dess så har man ju vissa plikter att fullföra. Så som t.ex. skolarbete. På fredag ska jag ha min muntliga redovisning, då ska vi prata om Martin Luther King's tal "I have a dream", samt att jag ska berätta om mina drömmar och mål här i livet. Själva pratandet blir antagligen inga problem, men att prata om mina drömmar och mål blir en annan sak. Ibland känns det som att jag inte har varken drömmar eller mål... men det har jag nog, nånstans långt inom mig. Tur att jag har två dagar till på mig att fundera över detta.

Jag ska städa lite här också, och tvätta en maskin. Man måste ju passa på när man kan hänga ut kläderna på tork. Det luktar ju så gott av dom sen, när dom torkat ute i friska luften :)

Martin kommer hem från Leirvik ikväll också, det ska bli skönt. Men nu är det dags att sätta igång, innan latheten tar över. Tvättstugan, here I come!

Såhär tycker vi
Postat av: Emma

Det beror på vilken färg på kläderna och vilket ljus det är när man fotar...men det börjar gå åt det blonda hållet nu =)

2010-05-05 @ 19:52:39
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/
Postat av: Emmiii

Ja tror ja ska jobba i sommar i allfall timmar vi är ledig och ja vill ta vara på de ;) hihi

2010-05-06 @ 09:30:42
Postat av: Mia

Låter toppen! = ) Jag ska som sagt skicka bilder, men det får bli i slutet av nästa vecka. De öppnar väl ögonen snart, typ tisdag eller så! =) De är så sjukt söta, kom gärna & titta på dom om du vill!

2010-05-08 @ 08:54:45
URL: http://marialinden.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0