Livet är så orättvist!

Idag tänder jag ljus för allas våran underbara Mayvon. Livet är så förbaskat orättvist! Folk pratar om att det finns en gud som bestämmer över livet och döden. Jag tror inte på det, för om det fanns en gud så skulle han inte ta dig ifrån oss, och lämna så många människor i sorg. En rättvis gud skulle istället ta de dåliga människorna, de som bara sårar och lämnar människor ledsna och olyckliga. Han skulle ta de människor som är svårt sjuka och inte önskar annat än att få lämna detta livet. Folk som pratar om en gud är patetiska, för det här är som ett stort skämt!


Mayvon, du kommer föralltid att vara saknad. Ditt skratt, sättet du livade upp stämningen på jobbet... du var helt underbar. Nipängen kommer aldrig att bli detsamma igen!
Du är och var mångas "extra mamma", även min på sätt och vis. Du pushade mig och pratade med mig, och fick mig att våga flytta till Norge. Tack för att du fick mig att våga.

2009 fick ett tragiskt slut för din familj, och dom finns i mina tankar.Idag är jag säker på att  hela byn sörjer, och det bevisar ju bara hur älskad du var av alla,  Livet är orättvist.

Vila i frid, Mayvon.



Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha, ursäkta utbrottet tidigare, nu finns det... Hehe..

2010-01-01 @ 17:37:35
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, nog är livet orättvist alltid :(

Mayvon var en helt underbart go & snäll människa, hon hade alltid ett skratt, ett leende eller ett röstande/stöttande ord & hennes humor var så himla underbar. Finns många, många som sörjer henne & tänker på hennes familj nu Linda. Jag saknar henne oerhört mycket jag med, hon va en fin människa.

Hon är både älskad & saknad av många.

Kram

2010-01-03 @ 22:35:34

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0