Grattis mamma!

Idag fyller mamma 45 år -grattis grattis!! :)


Snart kommer Celia hit för lite tårtätning innan mamma börjar jobba 11.30. Känns skönt att kliva upp i vettig tid, istället för runt 9:30. Det blir så lätt att man ligger och drar sig i sängen när inte Celia är här!

Igår lämnade jag ansökan, betyg och personbevis till studievägledaren, så nu väntar jag bara på att hon ska ringa och berätta allt jag fyllt i fel. Om jag för en gångs skull har tur, så godkänner hon ansökan redan idag och skickar in den till Östersund. Då borde jag få besked om antal studieveckor osv senast i början på nästa vecka tycker jag. Då hinner jag söka studiebidrag och beställa hem alla böcker som behövs, och så borde jag kunna åka tillbaka till Norge den 26-27e kanske. Tror jag. Hoppas jag.

Har inte så mycket mer att berätta så här på morgonkvisten tror jag... ska gå och försöka värma mig lite nu, för jag fryser som en gris. Hujedamig!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Haha precis, de finns ju alltid de alternativet ;)



Hoppas de går fort med din ansökan nudå. =)



Tack så mkt!! :) De vart en riktigt mysig bild tycke ja.

2010-01-13 @ 10:14:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: mamma

Tackar=)

2010-01-16 @ 21:49:53
URL: http://ziquita.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0