It creeps me out

Jag insåg just att det verkligen är fredag idag. På riktigt. Det känns nästan som att det skulle vara fredag den trettonde, så jag var till och med tvungen att dubbelkolla datumet.. men nej då, det är fredag den nittonde.


Idag är det alltså sista dagen på mattekursen, dagen då man förväntas kunna klara slutprovet galant. Jag kan bara säga en sak, jag är tacksam över att man (om man vill) får göra proven under helgen istället! Det känns verkligen som ett oöverstigligt berg, det här. Jag ska ge järnet med rapporten istället, och hoppas den kan hjälpa till att dra upp betyget lite. Rapporter brukar vara mer min grej, för sånt är jag hajj på!

Har även första delprovet i franskan idag, eller i helgen, får se hur jag lägger upp det. Närvarouppgiften i franskan ska jag i alla fall göra idag. Men sen måste jag gå igenom alla de 12 kapitlen vi läst hitills inför provet, träna in de olika verben och allt sånt där. Men det lär nog gå bra, hoppas jag!

På tal om franskan måste jag boka in en tid för nästa muntliga uppgift, jag hoppas det går bra nästa fredag. Jag vill ha så lång tid på mig som möjligt, så att jag verkligen kan imponera på lärarn! ;) haha.

Nej, nu är Dr Phil slut och därmed är min frukost-stund officiellt över och allvaret börjar. Ma höres!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0