Den sista februari

Jaha, då har vi snart klart av de två första månaderna år 2010. Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen... Det känns som att jag säger det ofta, men tiden verkligen bara springer förbi, och så har den gjort sedan Celia föddes! Tänk att hon blir 3 år i sommar... det är svårt att förstå! Mammas stora tjej ♥

Hon ska f'resten på sitt första tandläkarbesök den 11e mars, det ska bli intressant ;) Undrar just vad hon tycker om det?

Planerna för idag är väl ungefär samma som igår, plugga franska, äta, lyssna på musik, kanske plocka lite småsaker, spela lite Need for Speed, tvätta en maskin? Och satan vad kul Need for Speed Shift var! Haha =) Och jag tror banne mig jag är bättre än Martin, jag kom på 1a plats de åtta första racen jag körde! Sen försökte jag mig på nåt som hette "Car Battle" tror jag det var, där det endast var jag och en till bil som körde och så var det bäst av 3 lopp... det var lite knivigare! Men då får man ju verkligen träna upp sina corner-skills! Jag är nog lite bilspels-nörd tror jag! :)

Nej, det var nog allt för mig tror jag. Ska göra lite franska nu!


Såhär tycker vi
Postat av: Bodil

Min 2-åring ska på sitt första riktiga tandläkarbesök nästa vecka. Jag tror inte ens att han öppnar munnen. Han brukar vara blyg för nya människor, inte ens titta på dem, så att han skulle gapa för någon han aldrig sett förut tror jag är ganska uteslutet! :P

2010-03-01 @ 21:23:35
URL: http://enmynta.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0