Mitt nya jobb

Som många av er redan vet så kommer jag att börja arbeta för fullt med Herbalife nu efter årsskiftet. Nipängen ska bytas ut mot ett jobb som jag antagligen kommer att trivas mycket bättre med, och som även min rygg kommer att hurra för. Inget mer ont slit för den stackaren, helt enkelt.

För att inte den här bloggen ska tas över helt av Herbalife-prat, som kanske inte intresserar er alla, så har jag startat en ny blogg som enbart kommer att handla om Herbalife och mitt arbete där. Det kan vara värt att kika in där lite nu och då, för vem vet, det kan dyka upp erbjudanden där framöver som kan gynna er som funderar på att börja med produkterna!

Denna blogg finner ni här; En sund livsstil.








Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack vad snäll du är!! :D Vad glad jag blir. Och då har vi ändå bara börjat med inredningen. Kommer bli än bättre, förhoppningsvis, sen när allt är på plats så att säga.. Men de är ett projekt som får ta lite tid :)



Ja jag tycker den passa verkligen in där. Med 2,90 i tak och långt rum. Och kakelugnen. Känns verkligen som att de är ett maffigt rum och bör inredas därefter. ^^



Haha ja visst var det?! skratt Men nu har han fått in snitsen på den ;)

2010-12-26 @ 11:49:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Följer båda bloggarna med stort intresse! :)

Kommer bli så roligt att få följa din utveckling.

För den kommer bli fantastisk, det vet jag!



Har du börjat spåna på någon 90 dagars plan?

2010-12-26 @ 11:50:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda.

Ja verkligen!! Så jävla otäckt..

Ja blir illamående när jag tänker på hur det kunde ha gått om även trädet som tog emot dom hade rykt med i rullandet..Det var ju tydligen en grusgrop längre ner så trädena satt tydligen inte fast så hårt. =/

2010-12-28 @ 11:31:17
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0