Jag tror att den börjar infinna sig nu

Julstämningen alltså. Men bara lite. Julklapparna är nästan helt klara, dock inte inslagna. Julskinka, gravad lax och leverpastej är inhandlat, likaså köttfärsen som jag ska göra julköttbullar av. Jag snodde Evas recept på fudge när jag var på jobbet (den är så underbart god!) samt att jag har köpt ingredienser för att göra lite knäck.

Julgranen står utanför dörren och ska väl sättas upp nu nån dag i veckan för att sedan kläs med hjälp av villigt barn och antagligen även katt. Till och med en julgransmatta tog jag och köpte, den här julen till ära. Kulor har jag antagligen alldeles för många av, och lite extra glitter köpte jag också. Jag misstänker ju att vårat vilddjur till katt kommer att avverka granen lite allt eftersom.



Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Näää...kulor kan man inte få för mycket av =)

2010-12-21 @ 11:59:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0