Help me choose!

Jaha, imorgon är det då alltså nyårsafton och den skall spenderas på Sönneråsgården (eller kanske var det Texas? minnet sviker mig just nu...) där det ska bli en kombinerad 50 års- och nyårsfest med släkt och vänner. Det kommer nog bli en kanon kväll, för i det där sällskapet har man alltid roligt, no matter what!

Alkoholen inhandlades igår, och imorgon är det Smirnoff och mojito som gäller, och däremellan några Bacardi Razz drinkar, bl.a. hittade jag recept på en drink som hette Berry Azz. Det lät som något för mig ;) haha.

Men nu till mitt problem. Svart eller lila?! Jag har två klänningar som jag verkligen ÄLSKAR, för dom sitter perfekt trots mina pygmébröst a'la storlek knappt AA. Och ja, dom är likadana, men i olika färg som sagt. Vilken färg tycker ni bäst om? Själv lutar jag åt den svarta, men det är antagligen bara en bekvämlighetsgrej... Så. Svart eller lila?







Förövrigt kan jag även passa på att fråga om ni ser min lutande axel? Det är det tydligaste beviset på hur sned jag är, men ändå ser jag riktigt rak ut på dessa bilder! Jag kanska ska ta och dela med mig av en "riktig" bild någon dag (utan tröja alltså, men självklart inte naken) så ni får se hur min överkropp egentligen är funtad. Helt otroligt att man kan bli så sned som jag är just nu... Men det vart ett sidospår! Åter till klänningarna: svart eller lila?


Såhär tycker vi
Postat av: Cicki L

svart såklart,jättefiiiin!

2010-12-30 @ 21:00:19
Postat av: Maggie

Svart tycker jag :)

2010-12-30 @ 23:47:49
Postat av: Martina

svart känns mera nyår, lila är nog vår/sommar :) passar bra med några fina smycken till i silver! Och ja, om man ska kolla noga så syns det en liten nivåskillnad på din axel. Men det är om man kollar noga;) Hoppas du får en trevlig kväll! Nyårskram!!!! <3

2010-12-31 @ 09:59:18
Postat av: Eva

Jättefina båda två men självklart svart =)

2010-12-31 @ 12:56:01
Postat av: Denise

Svart, svart, svart! Supersnyggt!

2010-12-31 @ 16:20:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0