Dag 27 -Min favoritplats

Det finns ett ställe här i världen där jag trivs otroligt bra, där folket är helt underbart positiva och allting bara känns rätt. Den platsen är Florö. Jag trivs som fisken i vattnet där, och hoppas att jag i framtiden kommer att bo där igen. För där är mitt hem, där bor mitt hjärta.

Ett annat ställe som definitivt är en fristad och favortiplats, det är Mesnali (Lillehammer) där Martins mormor och morfar bor. Det finns inget ställe där man mår så bra som där! Jag hoppas verkligen att det blir en tripp dit nu i påsk igen, för de två påskarna jag spenderat där hitills har varit de två bästa i mitt liv. Underbara människor, underbart hus och underbar miljö!






Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0