Dag 15 - Mina drömmar

Min högsta dröm just nu är att kattfan ska ramla ihop i en hög och dö. Ursäkta mig, men jag önskar det innerligt just nu. Han är som helveteskatten som kommit upp på jorden för att förpesta livet för en stackars mamma och dotter! Det finns numera inget rum som fortfarande har hela tapeter. Han klöser på allt han kommer åt -inkl. oss. Bitas är också ett stort intresse, likaså att se till så att man inte får sova på nätterna. Han "attackerar" både mig och Celia, ofta mot ansiktet om man sitter ner. Om inte kattfan lugnar ner sig snart, då tror jag att min käre morbror får ta en bössa och ta ner han nästa gång han är hemma. Det är helt sjukt att en katt kan vara så irriterande intensiv att han driver oss till vansinne! Så, ja, det är min högsta dröm just nu. Att katten ska lugna ner sig och börja bete sig normalt så jag slipper ta det beslutet att ta bort honom.

Annars så drömmer jag om ett liv i Norge med ett jobb som jag verkligen trivs med. Jag drömmer om ett fint liv för både mig och Celia. Jag drömmer om att en dag få träffa morfar igen. Jag har många små drömmar, och att rabbla upp alla dom skulle trötta ut er alla.


Såhär tycker vi
Postat av: martina

men gud vilken jobbig katt du har! förstår om du blir less! Sätt ut honom på annons först;)

2010-12-12 @ 18:35:19

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0