Dag 11 -Mina syskon

Jag har en bror, Olof, också kallad Olle. Han kom till världen 2 år efter mig, och han är den bästa bror man kan ha. Behöver jag säga så mycket mer? Vi kommer alltid överrens, förutom de gånger i vår barndom när vi (som alla andra syskon) emellanåt flög ihop och kanske till och med försökte banka skiten ur varann ibland. Men, det är väl det som kallas syskonkärlek? ;)

Hur som helst, min bror är en av de få personer i denna värld som jag verkligen skulle vara beredd att ge mitt liv för. Han är en underbar bror och morbror, en underbar människa helt enkelt.


Såhär tycker vi
Postat av: martina

ja och han bakar goda bullar!!:D

2010-12-06 @ 21:04:35

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0