Sista kvällen med Martina

i deras mysiga lägenhet, det blir ikväll det. För på onsdag morgon bär flyttlasset av ner till Småland för deras del. Längtar tills jag får möjlighet att åka dit och hälsa på i deras fina hus! :)


Snart ska jag börja åka in mot stan, ska plocka upp Martina i Stugun och sen får vi väl se vad vi hittar på idag. Vi ska i alla fall dricka lite vin och äta ost och kex ikväll framför en film eller två. Kommer nog bli supermysigt!

Imorgon bitti påbörjar jag hemfärden till Florö igen, känns trist att ska köra själv hela vägen igen. Känns som att jag knappt har hunnit kliva ur bilen. But, a man's gotta do what a man gotta do!


















Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hoppas du får trevligt =) Och kör försiktigt tillbaka till norge sen. Är ett jädra flurväder ute nu.

2010-04-17 @ 15:43:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0