Mitt i helgen

Jahapp, då var det lördagkväll då. Dagen har spenderats enligt följande:

Sovmorgon till efter 9.00 då vi klev upp alla tre. Frukost, och strax efter 11.00 så tog Martin med sig Celia på en dagsutflykt runt om i staden. Bland annat var dom iväg och matade ankorna med sisådär en två (!) limpor, åt alldeles för mycket glass :P och  busade. Celia verkar i alla fall ha haft en jättebra dag, herregud som hon pratade när dom kom hem vid 16-tiden!

Jag å min sida har suttit hela dagen med slutprovet i historia. Känns som att det gick lite sisådär, tiden räckte inte till helt, och de två sista uppgifterna blev halvdant gjorda. Hade velat utveckla mina svar lite mer, men som sagt, det hanns inte med pga tidsbrist. Är nöjd med de övriga svaren i alla fall, så det känns bra. Att jag får IG är en omöjlighet, helt enkelt. Har jag gjort bra ifrån mig på provet så får jag nog VG i slutbetyg på kursen, och det skulle ju vara helt UNDERBART! :)

Ja, och sen efter provet var avklarat så tog jag en snabb dusch innan vi åkte hem till Martins familj där vi blev bjudna på supergod mat. Strax efter 19.00 styrde vi kosan hemåt, och nu har Celia på sig pyjamas och sitter här bredvid mig och äter välling samt ser på Doktor Snuggles. Sängdags om 10 minuter har jag tänkt!

Imorgon åker Martin till England via jobbet, han ska dit på kurs i två veckor. Känns trist, men vad gör man? Jag och Celia ska iväg på dop, Martins kusin fick en son i januari så vi är bjudna dit imorgon. Jag & Celia har letat fram morgondagens klänningar, vi kommer bli så fina så! Sen får vi väl se när vi styr kosan hemöver mot Bispgården igen. Det var ju planerat till helgen eftersom Martin skulle vara ledig då, men nu är han ju inte ens landet vid den tidpunkten så jag kanske lägger om planerna lite... vi får se.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0