Lycka är att lyckas!

Fick tillbaka mitt historieprov idag, fick VG i betyg! =) Yeehoo! Det lutar med andra ord mot ett VG i slutbetyg då, med tanke på att jag fått VG på alla uppgifter hitills, bara den sista som inte är rättad än.. blir spännande att se =)


Idag på förmiddagen hade vi superfint vårväder med en väldigt varm sol, lite snålblåst i och för sig, men det överlevde vi. Vi var ute i ett par, tre timmar. Gick en sväng ner på biblioteket och lånade en engelsk roman till mig och två böcker till Celia, sprang in en sväng på skoaffärn och köpte ett par skor till Celia oc sen hem, in i bilen och vidare på affärn för att handla mat. Däremellan hann vi med en massa lek också, såklart!

Nu har vi även städat hela lägenheten jag och Celia, hon var jätteduktig och städade sitt rum. Nu sitter vi nästintill halvdöda här i soffan, Celia äter ett äpple & kollar på barnprogram och jag ska påbörja engelskan tänkte jag. Gjorde klart och skickade in första insändningsuppgiften redan igår, eftersom den var så simpel: "presentera dig själv på engelska, ca 250 ord". Piece of cake, liksom!

Såhär tycker vi
Postat av: Emma

ja tiden går så otroligt fort, kan inte fatta att han snart är 9 veckor gammal =)

2010-04-12 @ 20:28:18
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) glad Tack så mkt!!! :)



Grattis till de fina betyget. Va härligt!! Du är så duktig. Blir så imponerad av dig hela tiden. Allt du gör! Go girl!

2010-04-13 @ 16:11:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: elin

Vad duktig du är!

2010-04-15 @ 07:47:40
URL: http://elintyras.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0