Let's go back in time

Sista april idag. Jag undrar vad alla ni där hemma i Sverige gör? Jag gissar på att majoriteten av er är på någon typ utav valborgsfirande, alla ni med barn är väl antagligen på någon majbrasa och äter varmkorv med bröd och spelar på chokladhjul. Jag också velat gått på en majbrasa i år, med Celia självklart. Efter hemgång och sängång för Celias del så skulle jag vilja upprepa förra årets firande, faktiskt. Vi hade det jäkligt roligt då, tyckte jag i alla fall, med grillning, det obligatoriska kubbspelet och cider och vin inpå småtimmarna. Och på det, en jäkla massa skratt, såklart. Hade gärna haft det så i år också. Hoppas alla ni där hemma har riktigt roligt ikväll!



Såhär tycker vi
Postat av: elin

Jag hade det bra igår iaf, stod bland annat i serveringen vid majbrasan vid Hanneforsbron. Sålde en mjuk kaka till din dotter, hon såg ut att ha det bra med farmor och pappa sin.



//elin

2010-05-01 @ 16:37:36
URL: http://elintyras.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0