En kväll i regn

Jag är minsann fortfarande lite småfrusen, trots att det är några timmar sen jag kom hem igen. Träffade en annan svensk tjej här i Florö idag, kul att äntligen träffa nån annan i samma ålder som en själv! Vi gick på tur, var ner till flygplatsen och kikade lite på havet, på vägen tillbaka började det såklart att regna -vad annars hade vi räknat med, liksom? Gick iväg på Pizzabakeren där hon & hennes kille jobbar, så vi fick oss lite att dricka + lite pizza. Sen bar det av hemåt för min del, då hon fick rycka in och hjälpa karln sin lite i arbetet!

Sedan jag kom hem har jag mestinte gjort nånting. Övervägde om jag skulle plugga lite till, men jag ångrade mig. Hamnade framför två avsnitt av Desperate Housewives istället, och nu sitter jag här och pratar med Hannes och Martin på msn.

Och nu har jag ingen lust att skriva nåt mer. Har tänkt dra mig mot sängen, imorgon är en ny dag!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack :) Ja jag hoppas och tror det. Precis. Nu hinner man inte ut och röra sig som man vill. Känns som att de kan bli enklare sen när båda barnen kan vara med pappan en stund om man ska iväg och gyma eller så.



Ja de gör jag :) fast just för tillfället har jag slut, en kund fick ta sista burken ^^ Men väntar på att få mera.

Känner att jag mår så mycket bättre när jag tar shaken än när jag inte gör det. Mer energi, speciellt på eftermiddagarna.

2010-04-25 @ 08:32:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår dig. Men hoppas du kan komma igång med det snart igen :)



Längtar själv efter att komma igång igen. blir som sagt mycket piggare och mår allmänt bättre. Magen blir mycket lugnare bland annat :)

2010-04-26 @ 10:41:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0