Åldersnojja

Om en vecka fyller jag 22 år, herregud vad gammal jag börjar känna mig! Om jag har åldersnojja redan nu, vad kommer jag då inte ha när jag fyller 25, 30, 40 osv?  Man är ju knäpp, egentligen.

Nu har halva den här veckan gått nästan, och vad har jag gjort mer än pluggat? Ingenting. Men det är ju bra att få allt gjort i tid och även ha tid att repetera vad man lärt sig under veckan, så kanske det fastnar nånting i alla fall!

Grannen var precis och knackade på, så nu har vi varit ute och diskuterat gräsmatta. Som jag nämnt tidigare så består vår gräsmatta just nu bara av massa jord och stenar, vilket är resultatet efter höstens parkeringsbygge. Nu ska vi alltså jämna ut marken, få bort alla stenar (det är inte lite stenar...), fylle igen gropar på andra sidan av huset och sen till slut plantera själva gräset. Jag har tänkt rensa en jävla massa ogräs på andra sidan huset också, för det behövs verkligen. Det är nog mer ogräs än gräs. Det skulle vara kul med en liten rabatt också, så det känns riktigt hemtrevligt här ute!

Idag var jag ute och satte upp solcellslyktorna jag köpte på Jysk för pengarna som var kvar på mitt presentkort sen ifjol. Så nu väntar jag bara på att det ska bli mörkt så jag får se hur dom ser ut när dom lyser! Kommer nog bli mysigt här utanför, det kommer att lysa upp vägen från parkeringen till trappen, vilket behövs!

Det är verkligen synd att min kamera inte fungerar längre, för jag hade verkligen velat ta före- och efter bilder på gräsmattan! Det kommer bli så stor skillnad!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Meeeen snälllaaaa =P

jag är 23 *vissla

2010-04-26 @ 12:29:38
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0