Rackarunge!

Efter att vi kom in från vår lilla lekstund ute så blev det lite lunch, som idag bestod av kroppkakor för er som är intresserade av vårt matintag. Efter lunchen så är det som vanligt sovdags för lilla fröken, så vi går upp till sovrummet. Celia öppnar dörren, jag går in och lägger till kudden, skakar till täcket och sånt.. varpå jag hör dörren stängas och springande små fötter som försvinner längre och längre ifrån sovrummet.

Vad tror ni hände? Jo just det, Celia bestämde sig för att det var bättre om mamma sov middag idag och hon var vaken. Så hon stängde alltså dörren om mig och försökte smita! :P Hon hann dock inte längre än några trappsteg neröver så var jag ikapp henne, men ack så lycklig hon såg ut när hon överlistat mamma ;)


Såhär tycker vi
Postat av: momma

Hon är bara bäst mommas lilla älskling =)

2009-09-26 @ 13:14:20
Postat av: Sandra

Haha :) ja ser na rent framför mig ;) Va goa dom är :) Man kan ju inte annat än le :)

2009-09-26 @ 13:24:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

HAHA det skulle jag vilja sett!! :)

2009-09-26 @ 13:57:55
Postat av: Veronica

Hahahah!

Gud vad dom små hittar på, så underbart!

2009-09-28 @ 15:09:59
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0