Svar till Monika!

Om du vill så skulle du kunna skicka ett mail till mig på [email protected], så kan vi prata lite mer där och så får du svar på dina frågor. Om jag börjar berätta om Herbalife här på bloggen blir det med all säkerhet en hel roman, just för att jag tycker så otroligt mycket om produkterna!



Imorgon lovar jag er att det kommer en uppdatering om livet i övrigt... har varit väldigt slarvig nu på sista tiden. Unskyld! Kan i alla fall upplysa er om att det är fullt upp nu känns det som, framför allt med jobbet... två kvällar med övertid nu, och ändå känns det som att jag inte gjort allt jag borde ha gjort! Nej, sängen nu. Och Monika, hör mer än gärna av dig på mailen jag nämnde ovan, så ska du få en riktig presentation och svar på alla dina frågor!

 


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0