Sista dagen på byn

Då var det söndag, sista dagen på byn för den här gången. Ikväll åker jag in till Östersund & Martina, för att prata lite skit och låna sovplats i några timmar, innan tåget avgår mot Trondheim 8:00. Det kommer bli en lång resa, tåg x 2, framme i Röros kl. 18:45. Sen bil i ett x antal timmar innan jag är tillbaka i Florö. Gissar på att jag är framme någon gång sent på natten mot tisdag, eller väldigt tidigt på tisdag morgon. Beror lite på hur trött jag är och hur halt och slirigt det är efter vägen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska sysselsätta oss med, jag ska i alla fall bort till Eva en sväng och hämta en resväska som jag ska få låna (tusen tack Eva!!!) och sen ska jag packa ner det sista. Hoppas på att jag kan få ner datorväskan i någon av resväskorna, för den är alldeles för tung för att bära.
Blir en sväng upp på Ica idag också... typiskt, jag som hade tänkt slippa det idag! Men smart som jag var igår så glömde jag köpa Postafen, och jag tänker inte riskera nån åksjuka på tåget inte.  Får se om det blir lite varmare ute så kanske jag tar med mig Celia också, så kan vi åka till lekparken en sväng. Det tycker hon verkligen är superroligt!

Och just ja, idag fick jag sovmorgon, ända till 07:15! Det ni :) Det var längsta sovmorgonen hitills den här veckan, och det var skönt kan jag säga er. En morgon vaknade hon vid 5:00, och när jag försökte säga att det fortfarande var natt så trodde hon inte på mig. Överhuvudtaget. För när man är vaken så är det morgon, så det så.

Nej, nu ger jag upp. Jag vet inte riktigt hur länge jag har suttit och försökt skriva det här inlägget, men blir avbruten hela tiden. Ingen vits att försöka längre tror jag :P Ses ikväll Martina, och ni här hemma på byn får ha det så bra tills vi ses nästa gång!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0